1. Welkom op mijn reisblog

5 augustus 2018 - Bergen op Zoom, Nederland

Hallo allemaal,

Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis naar Aruba. Per 1 september 2018 zal ik werkzaam zijn in het Dr. Horacio E. Oduber Hospital gelegen in het zonnige Aruba!
De komende 8 maanden kunnen jullie mijn avontuur volgen op deze site.
Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s, of laat je email-adres hier achter zodat je automatisch op de hoogte wordt gehouden!

Dr. horacio E. oduber hospital

Veel lees plezier!

Dikke kus Sabine

1. Pap:
    8 augustus 2018
    lieve Sabine, ik ga je wel erg missen maar het is weer een mooie once in your lifetime moment die je pakt! veel werkplezier en een mooie tijd op zonnig Aruba. dikke kus
  2. Neeltje:
    8 augustus 2018
    Ik ben nu al superrr trots op jou! Ik ga je natuurlijk enorm missen, maar dit is een avontuur die je anders nooit meer zou mee maken! Dikke xxx
  3. Saskia:
    Hi Sabine,
    Leuk dat je dit bij gaat houden en ik zal je zeker volgen! Is toch super dat je zo'n kans krijgt om naar Aruba te gaan! Heel veel plezier met de voorbereidingen :)! Xxx Saskia
  4. Pap en Mam:
    8 augustus 2018
    Ons Sabientje straks zo ver weg.... maar je gaat vast een geweldig avontuur tegemoet! We gaan je heel erg missen, maar via alle social media kanalen gaan we je ervaringen met je mee beleven.... en natuurlijk komen we je daar al snel bezoeken! Vooral heel veel plezier Sabine. Love you xxx
  5. Kim:
    Lieve Sabine,
    Wat ongelooflijk tof dat je dit avontuur aangaat! Echt wat voor jou. Ga voor de volle 100% genieten! Je gaat het heel goed doen daar, dat weet ik zeker.

Liefs xxx
  6. Maartje:
    Lieve Sab (de aardwortel),

Wat een spannend avontuur!
    Super trots op jou dat jij dit aan durft te gaan!
    En we komen je natuurlijk lekker opzoeken, want zo lang kan je niet zonder ons hè 😘🤗

Xxxx
  7. Marielle en Ko:
    Lieve Sabine,

Ik vind het enorm cool dat je dit gaat doen. Echt geweldig en ik denk als je het nu niet zou doen het er niet meer van gaat komen.
    Een ding is zeker, we gaan je enorm missen maar gunnen je dit van harte.
    Dikke kus van ons. 😘💕
  8. Ton en Wilma:
    Lieve Sabine
    Wat ontzettend stoer en avontuurlijk wat je gaat doen. Dit is echt iets voor jou. Wij wensen jou ontzettend veel succes, maar vooral ook heel veel plezier toe in Aruba.
    Geniet er van Sabine

Groetjes Ton en Wilma 😙😙
  9. Melissa:
    8 augustus 2018
    Ga maar, groei, maak plezier en geniet,
    van de wereld om je heen en wat het leven biedt.
    Ga maar, groei, ontdek avontuur en voel je vrij,
    en al zijn we niet altijd samen ik ben altijd dichtbij. ❤️

Ik ga je missen lief zusje maar ben super trots op je! LOVE YOU
  10. Rian Hartog:
    Sabine
    Heeeeel veeeel plezier en lekker genieten
    Wij hopen dat je een leuke tijd tegemoet gaat en we gaan je zeker 🌞🥂
  11. Saskia (Sabic):
    27 augustus 2018
    Sabine, wat een geweldig kans! Goed dat je deze pakt....ga enorm genieten daar en ik lees graag je verhalen!
    Grjs Saskia (SABIC)